Custom Connect beschikt over 4 vestigingen, verdeeld over de locaties Emmeloord, IJsselmuiden, Groningen en Breda, allen gespecialiseerd in de uitvoering van professioneel klantcontact: zowel front-office (call, mail, chat) als back-office activiteiten. Met ruim 800 medewerkers is Custom Connect een middelgrote speler op het gebied van professioneel klantcontact. Ons inziens een optimale schaalgrootte; groot genoeg voor de beste prestaties, schaalvoordelen en schaalbaarheid en klein genoeg voor flexibiliteit en betrokkenheid.

De wijze waarop we onze werkzaamheden uitvoeren, is met recht uniek te noemen: de mens staat centraal. We zijn een open en betrokken bedrijf, waar respect en fatsoen hoog in het vaandel staan. Wij zijn van mening dat als je van hoog tot laag in het bedrijf samenwerkt, je gezamenlijk tot de beste prestaties komt. En dat je eerst moet ‘geven’, voordat je gaat ’nemen’.


Directie


Joep Lobach, geboren in 1967 en Gordon Kervezee, geboren in 1969, vormen tezamen sinds 1 april 2014 de directie van de Contact Centers van de Custom Connect Groep. Joep is als algemeen directeur naast algemene zaken ook verantwoordelijk voor alle commerciële zaken. Gordon is als operationeel directeur verantwoordelijk voor alle operationele zaken, waaronder Operations, Training & Kwaliteit, CSM, Support, IT en HRM. Met ruim 35 jaar ervaring in diverse functies bij diverse toonaangevende klantcontact organisaties kunnen wij altijd de perfecte invulling geven aan uw communicatievraagstukken.


Directie

                                                                       Joep Lobach                              Gordon Kervezee                                                                                                                                   Algemeen directeur                              Operationeel directeur


Vestigingsmanagement


De afdeling Vestigingsmanagement draagt zorg voor de dagelijkse aansturing op de vier verschillende locaties van Custom Connect. Per vestiging draagt één vestigingsmanager de verantwoordelijkheid over de operatie en houdt de regie op het realiseren van voltallige vestigingsdoelstellingen op de korte en lange termijn. Hij kijkt dagelijks mee op alle plaatsen binnen de vestiging lost, indien nodig, ad hoc uitdagingen op. Hij maakt de mensen beter met een goede balans tussen delegeren, coachen en instrueren. Tevens is de vestigingsmanager het escalatiepunt en biedt een luisterend oor, op het kruispunt van de wereld van vestiging, klant en interne organisatie Custom Connect. Hierdoor is hij ook regelmatig met opdrachtgevers in gesprek en overlegt met andere vestigingen of stafafdelingen over het verbeteren van de dienstverlening.


    Vestigings management

                                                          Annemiek van de Poll, Jan-Willem Bink en Erik Westerling                                                                                                                                                        Vestigingsmanagers


Client Service Management


De afdeling Client Services draagt zorg voor een optimale dienstverlening en klantrelatie. Zij zijn de spil tussen opdrachtgevers, de afdeling Support en de operatie van de Contact Centers van Custom Connect. Per account onderhouden één of meer Client Service Managers de relatie met de opdrachtgever, bepalen en bewaken de project- of campagne specifieke. Client Services zet zich altijd actief in om het uiteindelijke doel optimaal te realiseren en te zorgen voor een optimale samenwerking.


Support Management


De afdeling Support maakt het de organisatie mogelijk om te kunnen presteren. Een hecht team met zeer talentvolle, ambitieuze en bevlogen medewerkers zorgt ervoor dat de verwachtingen van onze opdrachtgevers continu overtroffen worden. Vanuit de disciplines Project Management, WFM, Business Intelligence, Proces Management en Projectondersteuning levert de afdeling in een prettige werksfeer creatieve oplossingen en onderscheidend vermogen.

Custom Connect vergaderen

Training en Kwaliteit


De afdeling Training & Kwaliteit versterkt de basis, herkent talent en draagt bij aan een snellere effectieve inzet van nieuwe medewerkers, minder uitstroom na eerst trainingsperiode, het terugdringen van ziekteverzuim, binden en boeien van medewerkers en beïnvloed positief klanttevredenheid. Dit bewerkstelligt de afdeling door het ontwikkelen, monitoren en bijsturen van opleidingsprogramma’s afgestemd met opdrachtgever en organisatie. Door middel van een passende life cycle per project, het opzetten van coaching structuren, sparringpartner van opdrachtgevers, het ontwikkelen van kwaliteitsformulieren en toetsing en certificering van medewerkers, draagt de afdeling zorg voor een optimale uitvoering van klantcontact.


IT


De afdeling IT draagt zorgt voor alle systemen, koppelingen, applicaties, webservices, kortom: alle technologie die nodig is om Custom Connect haar dienstverlening optimaal te laten kunnen uitvoeren.
Daarnaast werkt de IT afdeling nauw samen met andere disciplines, om proactief de meest innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor realtime aansturing en resultaat gericht management.